woensdag 16 oktober 2013

Welkom op mijn blog!

Ik ben Laura Bonkowski en ik ben 16 september 2013 gestart aan een bachelor lerarenopleiding kleuteronderwijs in Vives te Tielt. Dit is mijn blog voor het vak RZL. Dit staat voor religie, zingeving en levensbeschouwing.

Op deze blog zal je mijn mening kunnen terugvinden omtrent enkele thema's. Ieder thema zal een pagina hebben waar ik regelmatig een bericht zal op posten omtrent mijn mening rond deze thema's. Ik som ze even voor jullie op:

1. mens en samenleving
2. mens en zingeving
3. mens en medemens
4. mens en lijden
5. mens en natuur

Ik weet ook graag wat jullie er van vinden dus laat gerust een reactie achter.

Veel liefs Laura.

PS : als jullie geïnteresseerd zijn in hoe ik deze opleiding nu juist ervaar kunnen jullie ook een bezoekje brengen op mijn blog voor het vak Taalvaardigheden waar ik ook heel regelmatig een berichtje op zal posten. (http://laurabonkowski.blogspot.be/)

3 opmerkingen: